niedziela, 8 listopada 2015

Muffet from Undertale (which has stolen my heart)

Ok, kłamałam. Chociaż nie do końca, chciałam po prostu wrzucić tutaj jeszcze jedną pracę (tym razem już ostatnią, obiecuję), a mam ku temu dwa powody. Po pierwsze zakochałam się ostatnio po uszy w grze zwanej "Undertale". Kocham ją tak bardzo, że zamierzam narysować wszystkich bohaterów (oczywiście nie na raz i z przerwami na inne rysunki, więc pewnie trochę mi to zajmie^^'). Wczoraj skończyłam grę i jako pierwszą postanowiłam sportretować Muffet, bo tak genialnie zaprojektowanej pajęczej loli jeszcze nigdy nie widziałam, uwielbiam jej design♥ W związku z tym starałam się naszkicować ją możliwie jak najwierniej i tego właśnie dotyczy drugi powód, przez który chwalę się tym rysunkiem - wyszedł mi zupełnie inaczej niż wszystkie moje dotychczasowe rzeczy i mówiąc szczerze podoba mi się to. Być może im dłużej będę kombinować tym będę bliżej wypracowania własnego stylu, a to byłoby spełnienie marzeń. Mam nadzieję, że Muffet jest dopiero początkiem obiecującej serii fanartów, dzięki której moje umiejętności pójdą choć trochę w górę.

A teraz już naprawdę biorę się za kolejną, standardową dla tego bloga notkę. Cheers!

2 komentarze:

  1. Jeden z Twoich najlepszych szkiców - wg. mnie. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło słyszeć. Może w końcu zacznę robić jakieś postępy.

      Usuń