sobota, 29 listopada 2014

Sailor Moon and Iwako giveaway!

Miniony tydzień był dla mnie dość ciężki, z tego też powodu zapowiadany wcześniej giveaway trochę się opóźnił. Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło - dzięki temu zaczynamy zabawę w wigilię świętego Andrzeja, a jedna szczęśliwa osoba dowie się o zwycięstwie dokładnie za 7 dni, w Mikołajki. Dodatkowo w najbliższy poniedziałek miną 3 lata odkąd na tym skromnym blogu pojawiła się pierwsza, równie skromna notka, co jest kolejnym dobrym powodem do przeprowadzenia pierwszego tego typu rozdawnictwa.
Słów kilka o nagrodach. Zgodnie z moją wcześniejszą deklaracją rozdany zostanie jeden breloczek Sailor Moon od Bandai. Wybrałam Kryształową Gwiazdę, gdyż z całej piątki breloków branych przeze mnie pod uwagę została ona wykonana najbardziej starannie. Jest to również przedmiot przedstawiony przez producenta w najwierniejszy sposób zarówno względem mangi jak i pierwszej wersji anime, a także (moim zdaniem) jedna z najlepiej rozpoznawanych broszek Czarodziejki z Księżyca. Będzie się również świetnie prezentować przewieszona na dłuższy łańcuszek i noszona jako naszyjnik. Breloczek jest oczywiście nowy, nieużywany i wysłany zostanie w oryginalnym foliowym opakowaniu wraz z dołączoną do niego ulotką.
Do breloczka dodany zostanie zestaw czterech gumek do ścierania japońskiej firmy Iwako. Wszystkie gumki również są nowe, każda z nich reprezentuje inny rodzaj łakoci. Zestaw rozdany zostanie wraz z plastikową tacą oryginalnie dołączoną do "słodyczy" oraz zapakowany w przewidziane przez producenta pudełko. Gumki naprawdę świetnie się sprawdzają, o samym ich wyglądzie nie wspominając, mam więc nadzieję, że warto o nie zawalczyć.
Postanowiłam, że zasady konkursu będą (w miarę) proste. Może w nim wziąć udział każdy, kto mieszka na terenie naszego pięknego kraju (gdyż nagrody wysłane zostaną do zwycięzcy za pośrednictwem Poczty Polskiej). Obserwowanie bloga nie jest konieczne (choć mile widziane^^' nie wpłynie jednak na wynik losowania), ponieważ zdaję sobie sprawę, że mogą się znaleźć zainteresowani, którzy nie mają konta na bloggerze. Koniecznym warunkiem udziału w giveaway'u jest natomiast skomentowanie tej notki. W komentarzu musi znaleźć się adres e-mail, na który po zakończeniu konkursu będę mogła wysłać powiadomienie o ewentualnym zwycięstwie. Komentarze nie mogą być anonimowe, dlatego jeśli ktoś nie posiada własnego bloga ani konta Google+, proszony jest o podpisanie się swoim imieniem. Pomyślałam również, że taki komentarz powinien zawierać coś więcej niż tylko mail i podpis, dlatego proszę zamieścić w nim odpowiedź na pytanie: dlaczego mój blog nosi nazwę "Cztery Pory Umysłu"? Nie martwcie się, jeśli nie znacie konkretnej odpowiedzi i nie szukajcie jej po wszystkich zamieszczonych tutaj notkach - chodzi o to, by wymyślić ją samemu:) Nie trzeba pisać wypracowań czy wyjątkowo się nad tym głowić. Wystarczy kilka słów, które jako pierwsze przyjdą wam na myśl. Jestem bardzo ciekawa waszych odpowiedzi.

Deadline to przyszły piątek 5 grudnia, godzina 23:59. Zgłoszenia umieszczone po tym terminie nie będą brane pod uwagę. Wylosowany zwycięzca otrzyma ode mnie 6 grudnia po południu wiadomość, na którą będzie musiał odpowiedzieć w ciągu 48 godzin. Jeżeli nie otrzymam odpowiedzi wylosowana zostanie kolejna osoba.

Wszystkim zainteresowanym i chętnym do udziału w giveaway'u życzę powodzenia♥

14 komentarzy:

  1. *__* słodkościiii

    Cztery pory umysłu, ponieważ będąc jedną osobą masz szereg rozmaitych zainteresowań, jak i reprezentujesz sobą niekiedy bardzo odmienne rodzaje estetyki. Od mrocznych i gotyckich klimatów, przez momentami "poważne" i kolorowe, do słodko-cukierkowo-różowych. Z jednej strony emanuje z Ciebie oryginalność, a za moment zachwycasz się wyjątkowo kiczowatymi tworami. I to mi się właśnie podoba i tak widzę te "Cztery pory umysłu" :D

    A mój mail to: bg.brzoza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego taka a nie inna nazwa bloga? W którejś z wcześniejszych notatek pisałaś, że jest taka a nie inna ponieważ blog ma zawierać wszystko to, co Ci wpadnie w ciągu roku do głowy. Nie tylko recenzje ubrań. Jednak ja myślę, że tą definicję należało by rozbudować o stwierdzenie, że Cztery Pory Umysłu to nazwa, która ma odzwierciedlać Twoje zainteresowania o danej porze roku, pokazywać Ciebie i Twoje różnorodne pomysły, jakie w danym miesiącu wpadną Ci do głowy. Także wydaje mi się, że chciałaś przez tą nazwę powiedzieć, że człowiek wraz z czasem się zmienia, nie zaś stoi w miejscu. Zmieniamy się my, nasze zainteresowania, poglądy. A wszystko to ma miejsce właśnie w czterech porach [nie tylko umysłu :D]. Wszak jak zmieniają się w ciągu roku liście na drzewach tak i zmieniasz się i Ty :)

    Maila to już chyba znasz na pamięć xD ale zasady rzecz święta, tak więc: yuri.akashiya@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że wybrałaś taką nazwę bloga,bo masz różne zainteresowania. Rysujesz, interesujesz się modą, prowadzisz bloga. Po prostu jesteś kreatywna, a żeby ująć to z pomysłem to powstały cztery pory umysłu.
    elisabeth341@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cztery pory umysłu? Twój umysł zmienia się jak cztery pory roku! ;)
    adrianna_szwarc@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego Cztery Pory Umysłu? Ponieważ masz tyle zainteresowań, ze można by je rozdzielic pomiędzy cztery a nawet więcej osób ;p Poza tym tak jak w roku zmieniają się pory, tak Ty także się zmieniasz, dorastasz, rozwijasz. Szukasz czegoś nowego. Poza tym jestes bardzo kolorową osobą, tak jak jesienne liście: zielone, żółte, pomarańczowe...

    Mój email: jeanne211@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, niestety zostałam po części uprzedzona ze swoją odpowiedzią - widać nie tylko mi się takowa nasunęła ;) Cztery pory umysłu, tak jak cztery pory roku, cztery żywioły, cztery fazy księżyca - akurat cyfrę 4 można podpiąć pod wiele znaczeń; i myślę, że to jest odpowiedź - o symbolikę i szeroki wachlarz interpretacji chodziło. Cztery pory roku - każda przynosząca co innego, niektóre kontrastowe - a jednak uzupełniające się wzajemnie i tworzące kolorową, niezwykle zróżnicowaną (ale przy tym spójną) całość. Cztery żywioły - mówi się, że każdemu odpowiadają wybrane cechy i znaki zodiaku, ale są osoby, które łączą w sobie tyle cech, że mogłyby nimi obdarować wiele osób (pamiętam, że kiedyś, zdaje się gdzieś na blogu, figurował Twój opis mówiący mniej więcej to właśnie - że być może jesteś jakby kilkoma osobami w jednej). Mogłabym wymieniać długo, przebrnąwszy jeszcze przez chociażby 4 różne typy osobowości - ale wszystko sprowadza się do jednego wniosku: cztery pory umysłu mają symbolizować zróżnicowanie Twojej osobowości, która jednak - choć przez mnogość cech mogłaby wydać się komuś z zewnątrz chaotyczna - tylko w takiej postaci tworzy całość. Tak jak cztery pory roku tworzą cały rok, tak symboliczne cztery pory umysłu tworzą Ciebie. I tylko poznając Cię "z każdej strony", można naprawdę poznać Ciebie - bo tylko ktoś, kto zwiedził "cztery strony świata", może powiedzieć, że zna go naprawdę. :)

    No i czas na mój komiczny e-mail, jeszcze z czasów podstawówki (cóż, może przynajmniej się uśmiechniesz, a ja znów zawstydzę, że unikam zakładania nowego) - wikunia.s@gmail.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie jest taka nazwa ponieważ twoja głowa jest podzielona tak jak by na 4 części XD
    Jesteś jak cztery pory roku czyli zmienna, w sumie jak każda kobieta :P To chyba najkrótsza odpowiedź ale nie przychodzi mi nic innego do głowy niestety :/

    E-mail dorakrawczyk77@gmail.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takich gumek byłaby zadowolona moja córka, obecnie chodząca do 1 klasy podstawowej :) Są piękne i smacznie wyglądają ^^

    A ja sobie myślę, że "Cztery pory umysłu" mogą odzwierciedlać Twoje 4 JA.
    Może to być odwołanie do tego, że każde JA jest inne, każde ma swoją pasję, humory, osobowości. Taka osobowość wieloraka, tylko świadoma i akceptująca każdą z pozostałych, zazębiające się i współpracujące ze sobą na równych zasadach.

    blueberryamnesia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja długo rozpisywać się nie będę. ;) Nazwa bloga to pewna epicka metafora, która jest tak głęboka, że ja nie śmiem jej interpretować. ;) Tylko autorka zna prawdę. Ona wie. ^_^
    Kinga ;)

    Mój e-mail: heyahcharmed@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka nazwa bloga, ponieważ, przynajmniej według mnie odnosi się ona do czterech temperamentów ( tj. choleryk, sangwinik, melancholik i flegmatyk).

    szyszkavelsyska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdanie w ,,Cztery pory umysłu"
    chodzi o zmienne uczucia (pewnie przez kreatywność :)) Nie do końca wiem jak to wytłumaczyć...
    Sama tak mam... Może wytłumaczę to w ten sposób: Raz widzisz świat w, np. kolorowych barwach niczym wyjęte z Sailorek, a innym razem ten sam świat wydaje Ci się ciemny
    i mroczny, jakbyś przyłączyła się do ponurych przykód Alice z ,,Alice Madness Returns". Raz chciałabyś wyjść na dwór i pójść na łąkę,
    a następnego dnia wolałabyś zostać
    w domu. Raz na tym blogu pojawiają się stylizacje, innym razem recenzje ubrań, kolejnym zdjęcia lalek,
    a jeszcze innym opisy action figure, gumek Iwako, itp., itd. :3

    beser.wercat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas na zgłoszenia do konkursu minął. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie:)

    Postanowiłam nie odpowiadać na poszczególne komentarze, aby nie wprowadzać zamieszania do liczby zgłoszeń oraz nie sugerować niczego w kontekście odpowiedzi na zadane pytanie. Mam nadzieję, że nikt się z tego powodu nie obrazi;)

    Za kilka godzin spośród wszystkich zgłoszonych osób wylosowany zostanie jeden zwycięzca, który otrzyma ode mnie wiadomość wyjaśniającą dalsze postępowanie mające na celu odebranie nagrody.

    Życzę wszystkim owocnych i radosnych Mikołajek♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz dziękuję ślicznie, jest mi niezwykle miło, że udało mi się zdobyć taką uroczą nagrodę ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że nagroda przypadła Ci do gustu:) Niech służy wiernie.
      Pozdrowienia:)

      Usuń