poniedziałek, 17 czerwca 2013

Spades, hearts, clubs and diamonds

Z racji tego, że czerwiec mija mi rzecz jasna pod znakiem sesji dzisiejsza stylizacja będzie elegancka z małą nutą charakterystycznych, nietypowych dodatków. I owszem, miałam okazję pojawić się w takiej odsłonie na paru egzaminach, choć nie jest to jedyny galowy zestaw jaki skompletowałam w mojej szafie (nawet w przypadku stroju galowego warto mieć jakieś urozmaicenia:D).
Stylizacja ta z założenia miała mieć formę galową, jednak w jej klasycznej, prostej odsłonie. Jest to również forma nieoczywista, bez standardowego (i trochę nudnego) zestawu biała koszula+czarna spódnica, który zastąpiony został sukienką opisywaną przeze mnie poprzednim razem (***klik***). Czarna sukienka z przezroczystymi, bufiastymi rękawami oraz pięknymi koronkowymi zdobieniami kolorystycznie w ogóle nie wyłamuje się z galowych klimatów, lecz zdecydowanie wyróżnia się formą.
Jest ciekawa i daje poczucie oryginalności wśród sztampowych galowych mundurków, ale ową oryginalnością nie szokuje, spełnia więc wymogi kreacji egzaminacyjnej. Całości dopełnia czarny, szeroki pasek świetnie podkreślający talię, białe rajstopy oraz drobny akcent na głowie - mała opaska z białych perełek.
Stylizacja ta byłaby wręcz całkiem zwyczajna gdyby nie dodatki z moim ulubionym motywem karcianych symboli. Są to oczywiście buty Contessa-57 marki Funtasma (moja recenzja ***klik***) oraz torebka od FanplusFriend (moja recenzja ***klik***).
Stanowią świetnie dopasowany komplet, aż trudno uwierzyć, że pochodzą od różnych producentów oraz że zakupiłam je zupełnie niezależnie od siebie i w dość znacznych odstępach czasu (ze sporą dozą szczęścia i pomyślnego zbiegu okoliczności). Od tamtej pory służą mi bardzo dobrze i stanowią nie tylko intrygujący dodatek do eleganckiej stylizacji prezentowanej dzisiaj, ale idealnie współgrają z wieloma innymi kreacjami, co będę miała jeszcze okazję udowodnić:)
♠  ♥  ♣  ♦

4 komentarze:

  1. cacy zestaw zeby dobre wygadac w bialych rajstopach trzeba miec super zgrabne nogi, ty masz i wygladasz oblednie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje nogi nie są znowu takie super, wolałabym żeby były szczuplejsze w kostkach, no ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma:q W każdym razie dzięki:)

      Usuń
  2. Zgadzam się z komentarzem Dextelli ;) Prosto, klasycznie, elegancko, ale co najważniejsze nie nudno. I kolor twoich włosów fajnie współgra z bielą i czernią.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.