czwartek, 9 sierpnia 2012

Półeczka z biżuterią



Nie mam dziś zbyt dużo czasu, po bardzo długiej przerwie zabrałam się w końcu za szycie i ponownie bardzo mnie to zajęcie wciągnęło, nie chcę jednak by przez to zrobiły się z kolei zaległości na tym blogu. Dlatego dziś post będzie bardzo ubogi w słowa, wręcz niemy, jednak mam nadzieję, że skutecznie zrekompensują to liczne zdjęcia zawartości mojej półki z biżuterią. Część z tej kolekcji można już było zobaczyć tutaj: ***kamea***, ***Alchemy Gothic***. Dziś ciąg dalszy.

4 komentarze:

  1. Wspaniała kolekcja :) najbardziej podoba mi się czerwony kryształ z koroną i zielone serce, ale reszta także ma swój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem cichą czytelniczką i zdecydowałam się odezwać, bo zobaczyłam w swoim Kauflandzie Frankie Stein i Ghoulię Yelps z serii Pyjamas po 80 zł, tak mi się przypomniał Twój blog i pomyślałam, że może zrobię dobry uczynek :) Jeżeli byłabyś zainteresowana, to pisz szybko na Nera01[małpa]interia.eu (bo nie wiem, jak długo jeszcze tam będą) :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, dziękuję bardzo za informację^^ Jednak jeśli chodzi o moją kolekcję MH to kupuję tylko te egzemplarze, które najbardziej mnie interesują (jednak nie mam finansowych możliwości by "złapać je wszystkie"^^') i akurat seria piżamowe party mnie nie interesuje:) Ale tak czy inaczej bardzo mi miło otrzymać taką informację od czytelniczki:)

      Usuń
  3. Cudowny jest ten naszyjnik z kluczem i różową kokardką *.* Chyba to właśnie on mi się podoba najbardziej z kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.