wtorek, 31 lipca 2012

Violet flowers gothic lolita skirt

Ostatnio udało mi się zakupić kilka ciekawych rzeczy. Przede wszystkim jestem dumna z wylicytowania tej oto przepięknej spódniczki z motywem floral. Motyw ten jest chyba moim ulubionym, ale poszukuję w nim czegoś więcej, czegoś bardziej oryginalnego niż tylko drobna kwiatowa łączka rozproszona na całym materiale. Ta spódniczka doskonale spełnia postawiony przeze mnie warunek.
Spódniczka uszyta jest niemalże z pełnego koła, więc jest pięknie rozkloszowana i zmieści sporą halkę. W pasie znajduje się gumka z dodatkowym ściągaczem, więc rozmiar jest praktycznie uniwersalny. Dla mnie jednak najważniejsze jest, że dostosowuje się również do rozmiaru XS.
Print! Jest tak bajeczny, że głowa mała! Na czarnym tle znajduje się symetryczna kompozycja z fioletowych kwiatów przełamanych nutą bieli. Kwiatowy wzór przedzielają w równych odstępach również fioletowe wstążki, które oczami wyobraźni zawiązują się w piękne kokardy. Jestem pod wielkim urokiem tego printu i uczucie to towarzyszy mi za każdym razem, gdy wyjmuję spódniczkę z szafy♥
Dół spódnicy wykończony jest białą bawełnianą koronką, która ładnie współgra z drobnymi białymi detalami na princie oraz całą kwiatową kompozycją i kolorystyką.
Spódniczka jest po prostu cudna! Lekka, pięknie się układa, wspaniale wygląda a jednocześnie nie jest w ogóle przekombinowana i bez problemu można w niej chodzić na co dzień, a zwłaszcza latem. W dodatku jedyny egzemplarz, prawdziwy unikat. Jestem z niej strasznie zadowolona i już nie mogę się doczekać gdy pokażę stylizację z jej udziałem.

2 komentarze:

  1. kurde, masz nosa do perełek na allegro czy szafie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, mam do nich jakieś takie szczęście, ale z drugiej strony mnóstwo ślicznych rzeczy na pewno mi też umknęło i dowiaduję się o ich istnieniu dopiero, gdy zobaczę je u kogoś innego;) Innymi słowy każdy ma szczęście do upolowania czegoś innego i jest w miarę sprawiedliwie:D

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.